Λάσπες και Φήμες

Νίκαια  8/12/2018




Επειδή η προσπάθεια σπίλωσης μου καλά κρατεί Και επειδή καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, δηλώνω πως: 
Δεν έχω προβεί σε καμία καταγγελία σε δημόσια αρχή όσα χρόνια υπηρετώ στο Νοσοκομείο. Παρακαλώ τους φημολόγους, λασπολόγους να βρουν άλλο τρόπο δυσφήμισης μου. Πιστεύω μου είναι η αλλαγή της υπάρχουσας κατάστασης με συλλογική δράση και όχι με μεμονομένες ύπουλες ενέργειες. Έχω αποδείξει μέχρι τώρα την συνεχή στήριξη μου σε όλους τους εργαζόμενους με πράξεις και όχι με λόγια. Γνωρίζω πως έχω ξεβολέψει αρκετούς με την παρουσία μου και υπόσχομαι να συνεχίσω να το κάνω. Δεν διεκδικώ το αλάθητο διεκδικώ το δικαίωμα μας να λέμε ελεύθερα την άποψη μας και να παλεύουμε για την βελτίωση των συνθηκών εργασίας μας . Πληροφορώ τους λασπολόγους πως δεν με αγγίζουν οι βρώμικες φήμες τους. Εξάλλου η καθημερινή δραστηριότητα μου τις απομακρύνει δια της κινήσεως. Συγνώμη αν σας κούρασα μιλώντας για το πρόσωπο μου, θεώρησα χρέος μου όμως να βάλω τα πράγματα στην θέση τους.


Τσολάκης Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ