Προς «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ» ΚΙΝΗΣΗ


Προς  «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ» ΚΙΝΗΣΗ
Ενταύθα
Η υποχρέωση του διαχειριστή του ιστολογίου (blog) είναι να δημοσιεύει τις αποφάσεις-ανακοινώσεις του ΔΣ του Συλλόγου με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια και όσο το δυνατόν έγκαιρα . Αυτό λοιπόν κάνω τα τελευταία δύο σχεδόν χρόνια που έχω αναλάβει την δημιουργία και διαχείριση του ιστολογίου μετά από απόφαση του ΔΣ και μάλιστα ομόφωνη . Αν ήθελα να  δημοσιεύω ελεύθερα αυτό που μου έκανε κέφι ή αυτό μόνο με το οποίο συμφωνούσα θα δημιουργούσα δικό μου αποκλειστικό ιστολόγιο , δεν το έκανα όμως .

Για το τι κοινοποιώ στο facebook όμως δεν επιτρέπω σε κανέναν , άτομο ή κίνηση , να μου το υποδεικνύει . Ή μάλλον να το κάνω πιο σαφές ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ στον οιονδήποτε να μου ασκεί κριτική για το πώς θα χρησιμοποιήσω τον προσωπικό μου χρόνο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  . Στις υποχρεώσεις μου είμαι εντάξει και σταματάω εκεί .

Να δούμε όμως ποια ήταν και είναι η στήριξη του ιστολογίου από τα μέλη της «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ»χα ΚΙΝΗΣΗΣ ;
Δεν έχει κοινοποιήσει ούτε μια ανάρτηση του ιστολογίου .
Κοινοποίηση της ανάρτησης ενός site ή ιστολογίου μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε αναγνώστης αυτού . Ακόμα και για την ανάρτηση στην οποία αναφέρεται η «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ»χαχα ΚΙΝΗΣΗ την έβαλε στο facebook όχι κοινοποιώντας την ανάρτηση του ιστολογίου αλλά φωτογραφίζοντας την δική τους καταγγελία .
Τι σας ενοχλεί αγαπητοί συνάδελφοι ότι δεν συμφωνώ μαζί σας σε κάποια θέματα ; λυπάμαι που έχω προσωπική κρίση , θα συνεχίσω να το κάνω . Λυπάμαι που αντιμετωπίζω τα θέματα ανεξάρτητα , χωρίς χα , από την κομματική τους προέλευση αλλά με βάση αυτό που θεωρώ σωστό ή όχι , αλλά θα συνεχίσω να το κάνω .
Ο λόγος που την συγκεκριμένη χρονική περίοδο ανεβάζεται τους τόνους αντιπαράθεσης μήπως έχει να κάνει με το ότι πλησιάζουν οι εκλογές του Συλλόγου ; Αν ναι λυπάμαι .

Κλείνοντας απλά να σας πληροφορήσω πως έχω αντιμετωπίσει στην ζωή μου πολύ μεγαλύτερες προκλήσεις από τις «ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΕΣ»χαχαχα επιθέσεις σας και δόξα τον θεό δεν υποχώρησα . Είμαι και θα είμαι εδώ όσο πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω στο κοινό καλό και όσο οι συνάδελφοί μας με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους .

Μετά τιμής
Τσολάκης Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ