Απάντηση στην ανακοίνωση της ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Απάντηση:Για να ξεκαθαρίσουμε τα αυτονόητα λοιπόν που οι περισσότεροι συνάδελφοι γνωρίζουν 
  Η ΕΝΟΤΗΤΑ δημιουργήθηκε από την συνένωση δύο συνδικαλιστικών παρατάξεων της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ η πρώτη πρόσκειται  στο ΠΑΣΟΚ και η δεύτερη στην ΝΔ . Κάποια στιγμή λοιπόν που αντιλήφθηκαν πως δεν πείθουν κανέναν , βάλανε την μάσκα με σκοπό να πάρουν την ψήφο των εργαζομένων . Φυσικά και όλοι η συνάδελφοι που ανήκουν στην ΕΝΟΤΗΤΑ δεν προτάσσουν τις κομματικές γραμμές . Υπάρχουν συνάδελφοι που όντως έχουν πειστεί από το περιτύλιγμα και θεωρούν την ΕΝΟΤΗΤΑ ανεξάρτητη κίνηση . Όμως ως συνήθως αυτοί που κυριαρχούν είναι αυτοί που έχουν Κομματικές και Προσωπικές Φιλοδοξίες . Έχω συναντήσει όντως συναδέλφους οι οποίοι είναι πεπεισμένοι πως μόνο ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά . Είναι κάτι που τονίζω στην δήλωση παραίτησής μου "Επίσης θέτω τον εαυτό μου , εκτός της παράταξης " ΕΝΟΤΗΤΑ " μετά την διαπίστωση μου πως κάποιοι , από την παράταξη , έχουν διαφορετικό στόχο από την προαγωγή των συμφερόντων των εργαζομένων ."




Απάντηση : Καλά εδώ δεν μπορώ να κρατηθώ από τα γέλια .
Από την δήλωση παραίτησής μου είναι ξεκάθαρο πως θέτω τον εαυτό μου εκτός της παράταξης . Πιο ΑΜΕΣΑ δεν γίνεται .
Η δήλωση παραίτησής μου
Όσο για το δεύτερο κομμάτι τι να πρωτοσχολιάσει κάποιος .
Να μου πουν ποια είναι τα κομματικά μου συμφέροντα να το γνωρίζω και εγώ .Όσο για την ιδρυτική ιδέα και φιλοσοφία της παράταξης νομίζω όλοι έχουμε τα ίδια ερωτηματικά . Ας μας τα κοινοποιήσουν να τα ξέρουμε και εμείς , έτσι ώστε στο μέλλον να μην τους τα προσβάλουμε με την παρουσία μας .


Απάντηση :Εδώ θέλω να κάνουμε μία αναδρομή στα γεγονότα που αφορούν την αξιολόγηση και κυρίως μετά την κατάθεση της τροπολογίας . Σε δύο Τακτικά Διοικητικά Συμβούλια του Συλλόγου ψηφίστηκε ομόφωνα από όλα τα μέλη η συνέχιση της απεργίας αποχής από την αξιολόγηση . Δεν θα μιλήσω για τη Γενική Συνέλευση , γιατί δεν είχε απαρτία . Ακολούθησαν δύο συναντήσεις με τους αξιολογητές α΄και β΄. Στην πρώτη συνάντηση οι αξιολογητές που παρευρέθησαν τάχθηκαν εμφανώς κατά της αξιολόγησης .Στην δεύτερη συνάντηση ήταν και η ημέρα που αναφέρει η ΕΝΟΤΗΤΑ " στην οποία αποφασίσθηκε αλλαγή στάσης ".
Οι περισσότερες/οι Προϊστάμενες/οι που ήταν στην συνάντηση της ΕΝΟΤΗΤΑΣ δεν έκριναν σκόπιμο να έρθουν στην συνάντηση .
Όμως της συνάντησης αυτής προηγήθηκε η κατάθεση του Έντυπου Αξιολόγησης συμπληρωμένου από τον Αντιπρόεδρο του ΔΣ και μέλος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ Κο Ίντα και τον Γραμματέα του ΔΣ και μέλος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ Κο Κουκιά ( ο οποίος παρεπιπτώντος οριότανε στην Συνέλευση υπέρ της Απεργίας Αποχής από την Αξιολόγηση ) . Όλο αυτό το χρονικό διάστημα όποιος συνάδελφος ρωτούσε τον Πρόεδρο του ΔΣ και μέλος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ Κο Συρετίδη απαντούσε  " δεν ξέρω δεν ξέρω ότι θέλετε κάντε με ζαλίσατε " . Να υπενθυμίσω πως το Προεδρείο του ΔΣ είναι υπεύθυνο να υλοποιεί τις αποφάσεις του ΔΣ και των Γενικών Συνελεύσεων . Το τραγικό όμως της όλης υπόθεσης είναι πως υπήρξαν πολλά τηλέφωνα σε εργαζόμενους οι οποίοι είχαν ρεπό ή άδεια , να έρθουν να καταθέσουν τα έντυπα Αξιολόγησης γιατί θα απολυθούν ή δεν θα πάρουν μετάταξη ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο .
Πολλοί συνάδελφοι με τους οποίους μίλησα μου είπαν πως τους έδωσε η προϊσταμένη το έντυπο Αξιολόγησης με την υπόδειξη  "αυτό πρέπει να συμπληρωθεί ". Θεωρώ όλες αυτές τις κινήσεις Κομματικά μεθοδευμένες.


Εν κατακλείδι , συνάδελφοι να μην καταντήσουμε έρμαιο των κομματικών και προσωπικών φιλοδοξιών κάποιων ανθρώπων που φορούν το ένδυμα του ανεξάρτητου , ενώ δεν έχουν παραδώσει τις κομματικές τους ταυτότητες . Φυσικά και δεν είναι έγκλημα να είναι κάποιος σε μια κομματική οργάνωση όχι όμως στους χώρους εργασίας μας . Το δίκαιο των εργαζομένων είναι πάνω από όλες τις Κομματικές Γραμμές .



Μετά Τιμής 

Τσολάκης Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ